Marka Lubelskie

Marka Lubelskie 

 

Misja:

 

Misją projektu marka "Lubelskie" jest wsparcie procesów innowacyjnych w przedsiębiorstwach Lubelszczyzny poprzez spójny system promocji renomowanych produktów i usług regionu.

 

Cel główny:

 

Głównym celem projektu marka "Lubelskie" jest promocja produktów i usług wytwarzanych na terenie województwa lubelskiego poprzez nadawanie im zastrzeżonego znaku towarowego - Marki Regionalnej "Lubelskie", będącego symbolem jakości, innowacyjności i troski o środowisko.

 

Cele dodatkowe:

 

Projektowi marka "Lubelskie" przyświecają także cele dodatkowe, w tym m.in.:

 

  • Wzmocnienie konkurencyjności regionalnych przedsiębiorstw.
  • Podniesienie jakości produktów i usług wytwarzanych przez firmy Lubelszczyzny.
  • Stymulowanie wzrostu znaczenia markowych produktów i usług w środowisku przedsiębiorców.
  • Stworzenie nowego kryterium wyboru produktów na rynku lokalnym.
  • Promocja regionu poprzez ideę Marki Regionalnej "Lubelskie".
  • Wzmocniony lobbing na rzecz lokalnych produktów i usług wewnątrz i na zewnątrz regionu.
  • Wsparcie działań inwestycyjnych i promocyjnych poszczególnych firm Lubelszczyzny. 

 

Źródło:http://marka.lubelskie.pl/strona-16-marka_lubelskie.html

 

Certyfikat Marka Lubelskie w imieniu Zakładu Mięsnego Wasąg, odebrał Maciej Wasąg (współwłaściciel,na zdjęciu pierwszy od lewej) w czasie Gali Ambasadorów województwa lubelskiego w 2014 roku.

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl